31 Ocak 2012 Salı

HAYVANAT BAHÇESİ PASTA

Hayvanat bahçesi pastası tarifi
Hayvanat bahçesi pasta nasıl yapılır
Şeker hamurlu pasta tarifi
     Epey zaman önce, yeğenimiz Ceylin için doğum günü pastası yapmış, yayınlamaya fırsatım olmamıştı.O yaşlarda ki çocukların hayvanları çok sevdiğini düşünerek, evcil hayvanlar dışında ki hayvanları da görsün sevsin diye, sadece hayvanat bahçesinde görebileceği hayvanların yer aldığı bir pasta yaptım.Pandispanya pişirdim.Pastanın kremasını hazırlayıp, üç adet muzu küçük küçük doğrayıp kremaya ekledim.Pandispanyanın üzerini daha önce ki tariflerde olduğu gibi şeker hamuru ile kaplayıp, hayvan figürlerini yerleştirdim.

2 yorum:

  1. Ellerine sağlık...Mis kokuları burnuma geldi hem yaptıklarının hem nergislerin...takipteyim, keyifle dönüp dönüp bakmak için:))sevgiyle sağlıkla kalın...dilbilen

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

BLOG HESABI OLMADAN YORUM BIRAKMAK İSTEYENLER ;
''Yorumlama Biçimi'' isimli kutucuğa tıkladıktan sonra ''Anonim'' ayarını seçerek yorumunuzu bırakabilirsiniz.Yorum bıraktığınızda adınızı da yazarsanız sevinirim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...