7 Kasım 2013 Perşembe

GÜLE GÜLE OTURUN KURABİYESİ

Güle güle oturun kurabiyesi tarifi
Şeker hamurundan kurabiye tarifi
Şeker hamurundan kurabiye nasıl yapılır
     Kuzenimiz Figen ve eşi, uzun yıllar süren çalışma hayatlarını sonlandırınca, büyük şehirlerde yaşayan pek çok tanıdığımın  da ortak hayali olan Ege'de denize yakın bir ev alarak emeklilik hayatlarına başladılar. Büyükşehir'den tam anlamıyla kopamasalar da bu ev, bu yaz hem onlar, hem de kedileri için, yeni bir hayata başlangıç ve güzel bir tatil fırsatı oldu sanıyorum.Bu kurabiyeyi de, bahçesinde limon ağacı ve güller arasında, nerede ise bir malikane büyüklüğünde ki bu eve ''güle güle oturun ziyareti '' için giderken yaptım.Ev sahiplerinin hayatında kediler çok önemli bir yer tuttuğundan, evin kedileri yanında yaz boyunca sitenin bütün kedileri de evin sahipleri arasına katılmış oldu.Kedi sayısı her geçen gün biraz daha çoğalınca, kurabiyede malikane sahiplerinin sadece kadrolu kedilerine yer verebildim :) 
     Emeklilik hayatınız mutlulukla, sağlıkla geçsin.Kedileriniz ve siz evinizde iyi günlerde oturun.

4 yorum:

  1. Çok şirinler Elinize sağlık sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Hahaha ben de utanmadan kendi yaptığım kurabiyeleri yayımladım bir de ev kurabiyesi diye yassık bana :) Merak ettim sizin mesleğiniz mi yoksa hobi mi sadece?Kursa gittiniz mi?Ben de böyle kurabiyeler yapabilir miyim ki:))
    http://pasamlayasam.blogspot.com/2013/07/seker-hamurundan-kurabiye-yapm.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Tuğba Akkaya Maden,sizin kurabiyeleriniz de güzel.Zaten önemli olan özel günleri hatırlamak,az da olsa insanları mutlu edebilmek.Gerisi elimizden geldiği kadar.Ben Mimarım,pasta ve kurabiyeleri hobi olarak sadece eşe dosta yapıyorum.Kursa da gitmedim,el yordamıyla,biraz da doğaçlama bir şeyler yapmaya çalışıyorum.Beğendiğiniz için teşekkürler,sevgilerimle.

      Sil

BLOG HESABI OLMADAN YORUM BIRAKMAK İSTEYENLER ;
''Yorumlama Biçimi'' isimli kutucuğa tıkladıktan sonra ''Anonim'' ayarını seçerek yorumunuzu bırakabilirsiniz.Yorum bıraktığınızda adınızı da yazarsanız sevinirim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...