19 Mart 2018 Pazartesi

YOĞURTLU KEREVİZ SALATASI

Kereviz salatası tarifi
Yoğurtlu kereviz salatası tarifi
Yoğurtlu kereviz salatası nasıl yapılır
     Kereviz sevmeyenlerin bile severek yediği yoğurtlu kereviz salatasını yaparken ben kendi yaptığım yoğurttan kullanıyorum, eğer kıvamı biraz sulu olursa süzme yoğurt ekleyip ölçülerini de kerevizin büyüklüğüne ve damak zevkinize göre değiştirip, isterseniz irice dövülmüş ceviz de ekleyebilirsiniz. Daha önce portakallı kereviz salatası yapıp içine portakal parçaları eklemiştim, bu defa da içine ince kıydığım taze kereviz dallarından ekledim.
Malzemeler: 

  • 1 adet büyük boy kereviz 
  • 1 su bardağı kadar yoğurt 
  • 2-3 yemek kaşığı mayonez 
  • 2-3 diş sarımsak 
  • Tuz
  • Pul biber
Yapılışı: 

  • Yoğurt, mayonez ve tuz çatalla pütürsüz bir hal alıncaya kadar iyice ezilir.
  • Kerevizin yapraklarından bir kaç taze yeşil yaprak ince ince kıyılır.
  • Kereviz derince soyulur.
  • İyice yıkanıp, rendenin iri tarafı ile rendelenir.
  • Sarımsaklar da dövülüp malzemelerin hepsi karıştırılır.
  • Servis tabağına alınır.

2 yorum:

  1. Tarifi denedim ve çok beğendim misafirlerim de beğendiler. Teşekkürler Nergismevsimi. Serap Uysal

    YanıtlaSil
  2. Afiyet olsun Serap'cığım, sevgilerimle...

    YanıtlaSil

BLOG HESABI OLMADAN YORUM BIRAKMAK İSTEYENLER ;
''Yorumlama Biçimi'' isimli kutucuğa tıkladıktan sonra ''Anonim'' ayarını seçerek yorumunuzu bırakabilirsiniz.Yorum bıraktığınızda adınızı da yazarsanız sevinirim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...